dissabte, 4 d’abril de 2015

Tendències en perruqueria i maquillatge per a núvies

Per a la majoria de dones, el dia del seu casament, passa a ser un dels més especials. És per aquest motiu que la majoria són molt selectes a l'hora d'escollir al seu estilista de cabell i maquillatge.

Òbviament, hi ha molta varietat de professionals, adaptant-se cadascun d'ells als diferents estils de núvia.

El que és ideal al menys al meu entendre, és armonitzar el pentinat i maquillatge amb la consonància del casament, respectant sempre l'essència de la núvia.

Cada any varien les tendències, però aquest any com a més top ens podem trobar:

Estil "Boho" 

Via Blog.VPFashion


Estil clàssic

Via Wedding Hairstyles



La meva manera de treballar: 

Per mi el més important és conèixer amb tot detall el que vol la núvia, les seves preocupacions, el seu estil...és per això que hi mantinc un tracte mot personalitzat i constant.

Necessito saber TOT sobre el casament!! No només la part del meu treball sinó el lloc, proveïdors, etc...per així encertar al 100% amb l'armonia i el seu estil, evitant també ser sorpreses per imprevistos com poden ser els ambientals.


Abans de ser contractada, prefereixo que la núvia em contracti, no només perquè li agrada el meu treball, sinó perquè se sent còmoda amb mi. El feeling és súper important!


Per altra banda, realitzo una assessoria de visagisme i morfologia, per saber quins pentinats i maquillatges li poden afavorir més, tenint en compte tot el que he dit anteriorment. Quan la clienta em contacta d'inici, sense tenir el vestit, faig el mateix amb el cos, per ajudar-la a trobar el seu vestit perfecte!
Arribat el dia de la proba, em guardo el dia sencer per ella, sense pressions, sense cap més client... només per ella! Perquè poguem probar tants pentinats i maquillatges com ella desitgi.


El dia del casament, em desplaço al domicili, masia o lloc on s'allotgi, per una màxima tranquilitat. És molt important que aquest dia no s'hagi de preocupar per res. Maquillo, pentino i ajudo a vestir, coloquem el vel i ornaments si en porta.


Un cop finalitzada la ceremonia, fem els últims retocs, ha de quedar perfecta a totes les fotos! Per això jo o algú del meu equip, s'espera, per retocar durant la sessió: cabell, maquillatge, vestit...el que faci falta! En alguns casos, és després d'aquests fotos, que la núvia vol fer un canvi de pentinat.



Tècniques i productes:

Maquillatge: 

El més punter avui en dia és el maquillatge amb aerògraf. Es tracta d'aplicar el maquillatge amb una pistola d'aire comprimit, permetint que s'apliquin micro partícules de maquillatge 100% adherides a la pell, fent-lo més natural i durader.

Jo recomano tenir en compte el tipus de pell i composició del maquillatge, ja que en ocasions prefereixo treballar la base amb certs cosmètics que a dia d'avui, encara no els fan per a aerografia.

Via Moderno salon & spa

Perruqueria i postissos: 

La perruqueria pot tenir infinitat de possibilitats i avui en dia, tenir el cabell curt, ha deixat de ser un problema a l'hora d'escollir un pentinat, ja que existeixen un piló de postissos, farciments i extensions de cabell 100% natural els quals facilitaran la feina, permetent crear el que és impensable.



Post de:












Diana Galí 
IMAGE CONSULTANT - MAKEUP & HAIR ARTIST - FX - FASHION STYLIST 



Reb els posts al teu e-mail:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...