dissabte, 8 de novembre de 2014

Entrevista a... Helena Delgado

Avui a Més que mares entrevistem a l'Helena Delgado. Té 39 anys i és de Girona però viu a Bescanó amb la sevaparella i els seus nens, en LLuc i la Lia. Va estudiar hostaleria i més tard turisme. Li agrada el tracte amb la gent. 

Ha tingut feines diverses: des d'oficines de turime, passant per una escola d'idiomes i fins i tot ha venut cotxes…
Foto de Lolartphoto

Va començar en el món de les manualitats al col·legi de monges, a les Dominiques de Sant Narcís, on estudiava de petita. Cada any, pel dia de la mare, els regalaven alguna cosa feta per elles mateixes. Cosit, de ganxet, amb punt de creu,… labors que encara guarda. 

Molt més tard junt amb la seva amiga Àngela es van apuntar a classes de costura. Sortien de la feina el divendres i anaven a cosir i xerrar. O més ben dit... a xerrar i cosir! Fins que va tenir el seu primer fill.

Després va fer cursos esporàdics de patch, monogràfics de ganxet i restauració de mobles.
 
L'Helena forma part del projecte Noemtoquislesagulles que neix de 4 amigues amb l'excusa de reunir-se tots els dimecres per xerrar mentre cusen, fan ganxet o mitja... sense més distraccions.
 http://www.noemtoquislesagulles.blogspot.com.es/
Es solen reunir a casa d'una d'elles i molts dies acabem sopant... o no, ... depenent del dia.

Últimament el que fan és buscar algun un projecte interessant  i posar-lo en pràctica.

Ah, i ara ja no són 4... ja són 5!

En el seu blog hi podreu trobar tots els projectes que van fent i diversos tutorials per a aprendre diferents tècniques.
foto de Lolartphoto

Ara, a més, accepten encàrrecs, així que si heu vist quelcom que us agrada i no sabeu com fer-ho els hi podeu encarregar.

Tal com diuen en el seu blog, són:
 
4+1 dones, 4+1 amigues, 4+1 mares, 4+1 boges de les manualitats que reivindiquen la seva condició de "marujes" entre agulles, llanes, pintures i olles.
  
"No em toquis les agulles. 
és la frase que més se sent en els idíl·lics vespres de les nostres llars"

Per a més informació visita el seu blog clicant aquí

A l'Helena també li agrada viatjar a ciutats (no és gaire aventurera, més aviat urbanita).

Li  encanta el menjar, i compartir un sopar amb parella o amics a casa.  Per ella és un plaer cuinar pels altres.

Els seus fills són les seves alegries. Cada dia la sorprenen amb alguna història!


Qüestionari Més que mares

Defineix-te amb 3 paraules:
Comencem bé... simpàtica, sensible i despresa.

Quin és el teu llibre preferit?
Em fa vergonya però he de reconèixer que no llegeixo res. Amb prou feines, contes infantils i encara...

La teva pel.lícula preferida?
El club dels poetes morts.

El teu lloc preferit?
El barri Vell de Girona i Donosti.

Com t'agradaria que la gent et recordés?
Com una bona mare, companya i amiga. Amb molt bon "fondo".

I per què creus que et recordaran, realment?
Per la meva sensibilitat extrema.

Quines tres coses t'emportaries a una illa deserta? 
El meu set de ganxet, un encenedor per fer un bon foc i un bagul ple de menjar... s'hi val?

Què no podries perdonar mai a una amiga?
 Que em traïcioni.

Què fa que una persona et tregui de pollaguera? 
 La hipocresia. És superior a mi. No puc, no puc...

Què ha de tenir una persona per enamorar-te? 
 M'ha de fer riure, ha de tenir sentit de l'humor, ser honest i optimista... i "calvo".

Què et fa por? 
Quedar-me sola.

El teu dia ideal comença...
Amb abraçades i petons dels meus peques i un café de cafeteria. Sinó no tiro!

Quin és el plat que saps cuinar més bé?
Als meus nens els hi encanta la meva sopeta, però la fideuà no em surt gens malament.

I el que t'agradaria saber cuinar?
Sushi. Ja sé que tot és posar-s'hi...

Si poguessis eliminar alguna cosa del món, quina seria?
Tantes coses es podrien eradicar... la fam, la misèria, la corrupció, les malalties estranyes i les no tan estranyes.

Si et poguessis reencarnar, series... 
... buf... en la meva gata, la Brie, que és la que viu millor de tota la família!

Regalaries flors a un home? 
Al meu segur que no! em miraria malament...

Com et relaxes després d'un dia dur? 
La cuina em relaxa molt, i em fa passar el mal humor. Contra l'avorriment agafo el ganxet i faig i desfaig.

I tens algun secret casolà, de cuina, bellesa, bricolatge... que t'agradaria compartir? 
Afegeixo un pessic de sucre quan sofregeix-ho ceba. Queda més bona!


*Amb la col·laboració de la periodista Anna Estartús


Si esteu interessades a sortir en aquesta secció només cal que ens envieu un correu electrònic a mesquemares@gmail.com 

Animeu-vos a participar! És una secció oberta a tothom que, encara que no us ho sembli, totes tenim molt a explicar!



Reb els posts al teu e-mail:


Delivered by FeedBurner

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...