dissabte, 1 de novembre de 2014

El nou entrenament de les celebrities


Quines ganes de tornar a la normalitat: horaris ,rutines i sobretot nous propòsits. Així és com jo sempre començo després d'unes bones i merescudes vacances.

Tot i que encara fa una calor com si estiguéssim a ple més de juliol, els propòsits i les ganes per aconseguir-los són el que em motiven cada matí quan m'aixeco i mentalment m'organitzo el dia.

Un dels meus millors propòsits per aquest últim trimestre de l'any 2014 és millorar el meu rendimient esportiu, cuidar-me i perdre volum i perquè no? aquests quilets de més que he posat després de les vacances.

Tot això, treballant 12 hores al día, és complicat, ja que el que menys ganes tinc és de tancar-me a un gimnàs (bé, aquesta és l'excusa que poso sempre), per això us presento la gran novetat que està revolucionant el món de l'entrenament i el fitness...el nou entrenament personal de les celebrities amb electroestimulació.

Com funciona?

Un cop per setmana i sessió de 25 minuts. Si, si!! ho heu sentit bé! Amb 25 minuts el teu cos treballa de forma simultània a una intensitat d'activació muscular més alta que ens els mètodes convencionals; obtenint una reducció de volum (reducció de greixos) i tonificació a les zones que tant ens preocupen (braços,cames i abdomen).


Un altre gran benefici d'aquest entrenament és com amb només una sola sessió, notes els resultats estètics, però sobretot notes una millors de benestar en general, un augment d'energia i vitalitat, que et fan encaminar la setmana amb un altre somriure.

A PERFUMS Estètica ja fa més de tres setmanes que disposem d'aquest entrenament i us puc assegurar que els resultats són espectaculars.

La màquina mihabodytec combinada amb el personal trainer que durant els 25 minuts de la sessió et fa fer els exercicis més específics per a treballar les zones que vols reduïr o tonificar, són el millor aliat per obtenir els resultats esperats.


Així és que ....piles a tope i a aconseguir els objectius!



Post de:









Esther Arnau
ESTETICISTA
www.perfumsestetica.com

Reb els posts al teu e-mail:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...