dissabte, 11 d’octubre de 2014

Entrevista a... Mireia Ruiz

Avui entrevistem a la Mireia Ruiz.

Nascuda a Corçà fa gairebé 33 anys, compagina la seva feina d'administrativa amb les seves grans passions: ser mare i cantar. 


És component del grup vocal Yes the Music! de la Bisbal d'Empordà que amb només dos anys de vida ja han fet més d'una cinquantena de concerts i han gravat tres vídeoclips.

Fan versions de temes de tots els estils musicals, de totes les èpoques i bandes sonores amb una posada en escena fresca i original.


Actualment estan preparant un espectacle nadalenc amb el que prometen sorprendre'ns encara més que l'any passat.

I un petit secret... una de les Més que mares també hi canta! ;)

A més a més la Mireia és una enamorada de les manualitats. Sobretot li agrada fer manualitats amb washitape, amb paper de seda, amb cartró... Aquí us deixem uns exemples d'algunes coses que ha fet.

És totalment autodidacta. Tot ho aprèn a través dels tutorials que ofereixen els blogs que segueix i experimentant.

Qüestionari Més que mares* 

Defineix-te amb 3 paraules:
Atrevida, romàntica, directe.


Quin és el teu llibre preferit?
 

Trilogia de Christian Grey.

La teva pel·lícula preferida? 
Dirty Dancing.

El teu lloc preferit?
Qualsevol lloc amb bona companyia.

Com t'agradaria que la gent et recordés?
 

Amb un somriure.

I per què creus que et recordaran, realment?  

Pel meu caràcter fort.

Quines tres coses t'emportaries a una illa deserta? 
 

Ràdio, piles i menjar.

Què no podries perdonar mai a una amiga?
 

Les mentides.

Què fa que una persona et tregui de pollaguera? 
 

La hipocresia.

Què ha de tenir una persona per enamorar-te? 
 

Que em faci riure.

Què et fa por? 
pensar que algun dia pot passar-li alguna cosa al meu fill.

El teu dia ideal comença... 

Escolant bona música.

Quin és el plat que saps cuinar més bé?
 

Flam d'ou. És molt fàcil però és que la cuina i jo no som gaire amigues...

I el que t'agradaria saber cuinar?
Tot el que pogués. A la cuina es necessita paciència, i jo no en tinc gaire... jeje

Si poguessis eliminar alguna cosa del món, quina seria?
 

La fam.

Si et poguessis reencarnar, series... 
 

Ostres! No sé... no m'ho havia plantejat mai.

Regalaries flors a un home? 
 

Sí! I tant! Ja ho he fet! Li vaig regalar una flor (encara que sigues de paper) a la meva parella.

Com et relaxes després d'un dia dur?
 
Cantant, ballant, fent esport...

I tens algun secret casolà, de cuina, bellesa, bricolatge... que t'agradaria compartir?
La veritat és que no.


*Amb la col·laboració de la periodista Anna Estartús
Si esteu interessades a sortir en aquesta secció només cal que ens envieu un correu electrònic a mesquemares@gmail.com 
Animeu-vos a participar! És una secció oberta a tothom que, encara que no us ho sembli, totes tenim molt a explicar!

Reb els posts al teu e-mail:

Delivered by FeedBurner

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...