dissabte, 9 d’agost de 2014

Entrevista a... Beth

Elisabeth Rodergas i Cols, coneguda artísticament com a Beth és una cantant i actriu i presentadora catalana coneguda sobretot per la seva faceta musical (amb discs en castellà, anglès i català), i també per la seva participació i col·laboració en diferents programes i sèries de televisió.


Amb més de 10 anys de carrera, La Beth  va publicar l'any passat el seu quart àlbum d’estudi titulat “Família”.  Un disc que reflecteix molt bé el moment vital de la cantant. Un disc personal en què la seva filla Lia i el fet d’haver format una família són els protagonistes de gairebé totes les cançons. 



A més a més la Beth també té una altra faceta, desconeguda per molts: Littlelia, la marca de complements de bebè handmade que ha creat. 

Via 080 Barcelona Fashion

El nom de la marca està inspirat en la seva filla com també ho està la seva col·lecció. Una col·lecció que es caracteritza per estar feta a casa i cosida a mà.

Pitets, mantetes i aguanta-pipes, entre d'altres,  són els productes amb que es presenta Littlelia

Estampats romàntics, robes suaus i bàsicament antigues tretes de merceries de poble o de mercats de diferents ciutats del món.

Via Nicecoworld

Tal com diu la Beth:


“M'agraden les flors, la música , els bebès, les merceries antigues, els animals, les coses fetes amb amor, viatjar, trobar petits tresors en forma de cinta o roba vintage, la suavitat, la família... de la combinació de tot plegat neix LittleLia... de l’amor de la meva mare i el de la meva filla.


Peces úniques, especials, cosides amb les nostres pròpies mans , que esperem que us enamorin tant com a nosaltres.”


A nosaltres ens encanten!

Qüestionari Més que mares* 

Defineix-te amb 3 paraules:
Cantant, amiga i mare.

Quin és el teu llibre preferit?
No sóc massa lectora, llegeixo menys del que m'agradaria, la veritat, però dos que em van enganxar molt van ser:
Contra el vent del nord (Daniel Glattauer) i Cada set onades, que és la segona part.
La teva pel·lícula preferida?
El hijo de la novia.
El teu lloc preferit?
En tinc molts, però un dels meus llocs preferits és l'illa de Formentera.

Com t'agradaria que la gent et recordés?
La meva gent com a una persona alegre, bona companya, bona amiga, bona mare, bona germana, bona filla...com una persona treballadora i positiva.

I per què creus que et recordaran, realment?
No ho sé, potser la majoria de la gent, recordarà la meva vessant artística, com a cantant, com a actriu...en canvi la meva família com el que jo vaig ser.

Quines tres coses t'emportaries a una illa deserta? 
Ai no ho sé, si poden ser persones doncs el meu home, la meva nena i la meva gossa.

Què no podries perdonar mai a una amiga?
La mentida, suposo, una traïció!

Què fa que una persona et tregui de pollaguera? 
Doncs això, la mentida i també la injustícia l'egoïsme.

Què ha de tenir una persona per enamorar-te? 
Humilitat, sobretot, ser transparent i humil.

Què et fa por? 
Perdre la gent que estimo.

El teu dia ideal comença...
Estant amb la meva nena, anant a la platja, a passejar, fent un bon dinar amb els amics amb una sobretaula llarga. Tranquil, seria un dia tranquil i amb família.

Quin és el plat que saps cuinar més bé?
No en sé gaire de cuinar, però hi ha un pastís de pa de pessic que em queda bastant bé.

I el que t'agradaria saber cuinar?
Doncs paella, per exemple, que no en sé fer, però queda molt bé.

Si poguessis eliminar alguna cosa del món, quina seria?
La fam.

Si et poguessis reencarnar, series... 
Un animal, segur...o un gos o un ocell per poder volar.

Regalaries flors a un home? 
Si, n'he regalat!

Com et relaxes després d'un dia dur? 
Fa temps que no em relaxo. Fa temps que no ho puc fer, però quan puc, omplo la banyera, tanco els ulls, m'estic en silenci i escolto música molt tranquil·la.

I tens algun secret casolà, de cuina, bellesa, bricolatge... que t'agradaria compartir? 
No, no tinc cap secret, però per la veu, faig servir aigua, llimona i mel o bé infusions de timó i mel.


*Amb la col·laboració de la periodista Anna Estartús
Si esteu interessades a sortir en aquesta secció només cal que ens envieu un correu electrònic a mesquemares@gmail.com 
Animeu-vos a participar! És una secció oberta a tothom que, encara que no us ho sembli, totes tenim molt a explicar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...